www.metroert.hu

  • Hírek
  • Rólunk
  • Sajtó
  • Sajtófigyelő
  • Külföldi metró oldalak
  • Fotó galéria
  • Fórum
  • Kapcsolat
Címlap

A 81-717.6 kocsitípus főbb jellegzetességei

h, 11/11/2013 - 21:18 |  Anonymous

 

A 81-717.6/714.6 metrókocsitípus főbb jellemzői

 

 A típust a 81.717.5/714.5 szerelvénytípus továbbfejlesztésével alakították ki. Az első prototípus 2007-ben készült el, a sorozatgyártás a Metrowagonmash üzemében 2009-ben kezdődött. Jelenleg a járművek Moszkvában és Nyizsnyij Novgorodban közlekednek.

 

 Főbb változások a nálunk is közlekedő típusokhoz viszonyítva:

 

 Járműszerkezet és forgóváz

 

  • megerősített tengelyek és szekrényváz
  • modernizált forgóváz újratervezett forgóvázkerettel és csapágyazással

 

 Utastér

 

  • gépi szellőztetés külön vészhelyzeti szellőztetési üzemmóddal
  • fénycsöves világítás
  • az ajtómozgatás automatikus lelassítása a véghelyzetek elérése előtt
  • nem záródó ajtók jelzése és ajtózárási figyelmeztetés
  • vandálbiztos ülések
  • kemény műanyag utastéri burkolat
  • bővített kapaszkodó-készlet
  • megnövelt hő- és hangszigetelés

 

 Vezetőfülke

 

  • a fülke mérete 30%-kal növekedett
  • új, ergonomikus vezetőasztal
  • önálló légkondicionáló berendezés
  • rezgéselnyelő vezetői ülés
  • javított fülke-hangszigetelés

 

 Biztonság és utastájékoztatás

 

  • elektronikus viszonylatjelzés
  • automatikus tűzérzékelő- és oltóberendezés csapágy-hővédelemmel
  • vonatadatok regisztrálása
  • utastér kamerás megfigyelése, zajmentes kommunikációs rendszer
  • a teljes vonat hosszában egységesen megvalósított vészhelyzeti menekítési rendszer

 

  • távvezérelhető átjáróajtók a kocsivégeken

  • biztonságos átlépési lehetőség a kocsik között

  • menekítőlétra a szerelvény két végén

  • (Fordítás: Györök Balázs)

 

Tags: Hírek
Copyright © 2011 www.metroert.hu. All Rights Reserved.